به مناسبت هفته صرفه‌جویی در مصرف آب نشست خبری «جلال علمدار» مدیرعامل آب و فاضلاب استان یزد روز دوشنبه اول تیرماه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

عکاس: مجید دهقانی زاده










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا